Opravila in naloge
- Medijski planer ali medijski načrtovalec na osnovi sprejete strategije (podjetja, ustanove, vlade) pripravi medijski načrt, s katerim želi doseči ciljne skupine, da jim predstavi/ proda svoj izdelek, storitev ali vzpostavi želeni učinek svoje dejavnosti.
Z analizo podatkov in poročil o množičnih medijih, kot so časopisi, revije, radio, film, televizija in internet zagotavlja, da marketinška dejavnost podjetja ali ustanove doseže ciljne skupine na najbolj učinkovit način. Lahko se specializira le za delo na področju spletnih vsebin ali za medijsko načrtovanje na televiziji.
Uporablja spletna orodja za analizo medijskega prostora, npr. podatke o gledanosti medija ali reklame s strani poslušalcev in gledalcev. Sledi predlogom in kritikam uporabnikov medijev ter pripravi načrt za različne oblike in vsebine medijske prisotnosti.
Izdelek je poročilo o uporabi medijskega prostora, predlog strategije za učinkovito uporabo spletnih vsebin za pridobivanje uporabnikov/ kupcev, prepoznavnost blagovne znamke in podpora uporabnikom.
Znanja in spretnosti
Znanja pridobi pri študiju ekonomije, medijev, komunikacije in trženja. Poleg poznavanja metodologije medijskih raziskav zna prisluhniti predlogom in željam naročnika in tako zasnuje načrt dejavnosti za posamezni medij.
Ima dobre psihofizične sposobnosti in osredotočenost za izvajanje analiz medijskega prostora.
Je odprt za različna mnenja in poglede, da ugotovi, s katerimi sporočili se lahko najbolj približa potrebam uporabnikov in pridobi nove.
Razmere za delo
Razmere za delo so podobne kot v oglaševalski agenciji ali v uredništvu časopisa s tem, da je delo bolj dolgoročno in analitično, saj opravlja analize sporočil skozi posamezne medijske kanale kot tudi skupni učinek sporočil in reklam.
Predvidena izobrazba
Teoretska znanja in metodologijo raziskovanja pridobi med študijem komunikologije in sociologije, koristna znanja pridobi tudi v programu Inženir medijske produkcije.
Druge informacije
Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, program Komunikologija- Medijske in komunikacijske študije
Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru, študijski program Medijske komunikacije, Koroška cesta 46, 2000 Maribor
Europass portal je sklop spletnih pripomočkov in informacij, ki vam pomagajo pri načrtovanju vaše izobraževalne in/ali poklicne poti.